Pytanie do dietetyka

    Pytanie zadała: Klaudia     Data dodania: 2016-05-20     wyślij link e-mailem        

Pierwsze efekty, odchudzenie ramion

Pytanie:

Witam Pani Izabelo. Niesamowite, ale dopiero od dwóch tygodni dołączyłam do regularnych treningów dietę i już widzę efekty! jestem bardzo zadowolona, choć podobno widać je po miesiącu, ja widzę je już teraz, trenuje 6 razy w tygodniu i odżywiam się zdrowo,4-5 posiłków co 3-4 godz., staram się nie przekraczać 1500 kcal.;) mam jeszcze pytanie, jak zawsze ładnie chudnę z okolic ud, bioder i brzucha lecz ramiona póki co mają lekkie "motylki". Przeczytałam gdzieś ze najpierw trzeba ćwiczyć aby spalić tkankę tłuszczową a potem modelować, ćwiczę cardio połączone z ćw. siłowymi, również tabatę ,biegam. Zastanawiam się czy pomoże tu cos robienie zestawów ćwiczeń z handelkami 3-4 razy w tyg. czy skupić się bardziej na tym cardio żeby zgubić tłuszcz? Drugie pytanie odnośnie diety, czy chleb np. dwie kromki graham z dodatkami mogę jeść codziennie na diecie?? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz !:)

Odpowiedź:

Witam serdecznie Pani Klaudio,
bardzo, bardzo cieszę się, że efekty już widać i że tak doskonale Pani walczy i pracuje nad sobą. Efekty widać już po pierwszym tygodniu zmiany nawyków żywieniowych i wprowadzenia aktywnego trybu życia. Najczęściej redukuje się już pierwszy zbędny kilogram. Najwięcej jednak zmian zachodzi w wewnątrz organizmu, ponieważ poprawia się krążenie krwi, trawienie, jelita lepiej funkcjonuje, a co za tym idzie mamy lepsza odporność i samopoczucie. Modyfikacja trybu życia na lepszy szczególnie dobrze działa na nasz nastrój, także tak jak Pani już zaobserwowała naprawdę warto :)

Proszę też pamiętać, że w tym pierwszym miesiącu głównie redukuje się woda z organizmu, a po upływie miesiąca, gdy jej nadmiar jest usunięty z ustroju zaczyna spalać się tkanka tłuszczowa. Widzę, że bardzo intensywnie Pani ćwiczy, muszę pochwalić przede wszystkim to, że aktywność jest bardzo urozmaicona.

Jeśli ktoś ma bardzo dużą nadwagę i na przykład chce wykształcić mięśnie brzucha, to na początku raczej polecamy zredukować tkankę tłuszczową, a potem pracować na mięśniami. Powód jest bardzo prosty, mięśnie rozwijające się na brzuchu pod tkanką tłuszczową, będą „wypychać „ tłuszcz i efekt nie będzie zadowalający. Jednak w Pani przypadku jak najbardziej polecam ćwiczenia z hantelkami, czy sztangą, proszę wykonywać odpowiednie zestawy ćwiczeń, można nawet jako obciążniku użyć butelek z wodą. Jeśli już trenujemy to powinniśmy wszystkie partie ciała, a jeśli szczególnie Pani chodzi o wykształcenie ramion to warto zacząć już. Może być to seria 3-4 razy w tygodniu, aby dać też im odpocząć i zregenerować się. Im bardziej urozmaicony ruch tym lepiej.

Może Pani jeść codziennie na diecie redukcyjnej pieczywo, w tym przypadku dwie kromki chleba graham. Jest to wartościowe pieczywo, pełnoziarniste, niskooczyszczone, także warto wprowadzać je do jadłospisu. Nie ma też mniej kalorii w porównaniu do innych gatunków chleba. Także należy traktować je jako 3-4 polecanych porcji produktów zbożowych, które powinniśmy zjadać w ciągu dnia.

Cieszę się,  że spożywa Pani posiłki regularnie, dba o właściwy dobór produktów i prowadzi aktywny tryb życia. Do wakacji na pewno zobaczy Pani duże efekty. Polecam też zmierzyć się w obwodach i porównać wyniki za miesiąc. Trzymam za Panią kciuki na pewno da sobie Pani radę, ponieważ doskonale dba Pani o siebie, teraz tylko czekamy na efekty :)

W razie kolejnych pytań bardzo proszę pisać, z miłą chęcią pomogę.

Pozdrawiam serdecznie,
mgr Izabela Auszadniczek
Dietetyk vivalavita.pl


Skomentuj (0) Wyświetleń: 2120 


    Login:
    Hasło:
    Nie pamiętasz hasła?
    Zaloguj się FB